Urmare abrogării exprese la data de 01.01.2011 a Decretului nr.96/1976 privind carnetul de muncă, Inspectoratul teritorial de Muncă Satu Mare a completat și certificat carnetele de muncă ale salariaților conform Procedurii aprobate prin Ordinul Ministrului Muncii, Familiei și Protecției Sociale nr.1083/2011 (cu datele până la 31.12.2010). Carnetele de muncă au fost completate și certificate pe baza actelor depuse de angajatori până la data de 31.12.2010, iar în temeiul art.2 din Ordinul nr.1083/2011, au fost predate angajatorilor sau titularilor.
Carnetele de muncă care nu au putut fi predate angajatorilor sau titularilor acestora se află în păstrarea Inspectoratului. Facem precizarea că în evidența Inspectoratului Teritorial de Muncă Satu Mare au fost numai carnetele de muncă ale salariaților angajați în sectorul privat, la angajatori cu sediul social în județul Satu Mare, care aveau obligația înregistrării în evidența inspectoratului conform legislației speciale (Decretul-Lege nr.54/1990, Legea nr.83/1995, Legea nr.130/1999).
Carnetele de muncă se predau titularilor sau împuterniciților acestora (împuterniciți cu procura specială acordată în acest sens de titular).
Nu deținem informații privind carnetele de muncă de la fostele întreprinderi de stat sau de la instituții bugetare sau autorități publice.