Sesiune online privind utilizarea REGES ONLINE-26.05.2025
Inspecţia Muncii împreună cu Echipa REGES-Online invită reprezentanţii angajatorilor, specialiștii HR și IT, luni 26 Mai ora 11:00, la o nouă ședință online dedicată sistemului RegesOnline.
Agenda întâlnirii:
1. Cum cream cont şi cum îl activăm
2. Cererea de acces la registru, reprezentanţi legali/împuterniciţi.
3. Delegarea şi delegaţii.
4. Accesul prestatorilor la registrul unui angajator.
5. Cum se introduc perioadele de suspendare.
6. Lucrul cu Excel pentru suspendări multiple.
7. Întrebări şi răspunsuri
Ședința va fi înregistrată și disponibilă pentru vizualizare.
Folosiţi cu încredere acest link pentru sugestii referitoare la îmbunătăţiri RegesOnline https://github.com/reges-ro/integrare/issues iar pentru urgente trimiteti mesaje private.
De asemenea aducem la cunoştinţa angajatorilor, specialiştilor HR şi tuturor celor interesaţi că a fost publicat în Monitorul Oficial nr.430/09.05.2025, Ordinul MMFTSS nr.1107 privind procedura de acces în vederea completării, transmiterii şi interogării datelor în/din Registrul general de evidenţă a salariaţilor - REGES-ONLINE.